esmaspäev, märts 06, 2006

Algab tõsielujutustus "Madrid"*

Juba täna pärastlõunal lendan ära lõunasse, et nautida viit soojakraadi ja teisigi lõunamaa hüvesid. 14 päevaga loodan teha minimaalselt 10 kaarditrenni, joosta tõuse, teha kiirust ja tunda ennast lihtsalt hästi.
12. kuupäeval on hooaja avavõistlus Valladolidis, mis tõotab tulla üsnagi tapja, kuna kaardipildi järgi on see tõsine jooksukas, kuid kiirust mul veel pole.
18. ja 19. märts leiavad aset Hispaania o-hooaja suurimad võistlused "Trofeo internacional Martin Kronlund" e kohalike keeles lihtsalt MK. Võistlust peetakse Rootsi vanamehe auks, kes '70. aastate alguses alustas orienteerumise õpetamisega Hispaanias. Väidetavalt jookseb ta isegi 85-aastasena veel edasi, nii et on ikka kõva mees. Mina saan täna kell 15.55 20-aastaseks ja hetkel küll sellist tunnet mul sees ei ole, et 65 aastat veel võiks joosta. Eks aeg näitab.
Nüüd siis ära magama, et homme hommikul ikka trenni jõuaks minna.

*kui võimalik, üritan laagris olles pidevalt uusi jutukesi/pilte üles panna.

2 kommentaari:

Markus ütles ...

no eks ma pildistan teda ja äkki kirjutan isegi juttu sisse, aga mitte sinu soovitud stiilis. osta endale uus fhm - sealt leiad soovitud erootilise materjali.

Lauri ütles ...

Peaasi, et sa ei hakkaks mingeid kahtlasi loomapilte avaldama. Muu poolest on mul jumala pohhui, nagu ka yhes legendaarses eesti hittloos öeldkase