laupäev, oktoober 30, 2010

Montenegro

Enne, kui ma eelmisel aastal pool-juhuslikult Islandile o-kaarte joonistama sattusin, meeldis mulle aeg-ajalt piiluda Tšehhi kaardistajate lehele http://www.holidaymappers.eu/en/, et vaadata, kus eksootilises kohas härrad jälle joonistamas on käinud ja ise samalaadsetest väljakutsetest unistada.

Aasta hiljem, pärast kaht Islandil käiku (kaardid 2009: Miklatun ja Laugardalur; 2010 maitseproov pildina allpool) ning kodumaiste Hüti, Botaanikaaia ja Voose (parandused) kaartide joonistamist olen isegi eksootiliste paikadeni jõudmas. NB! Pole põhjust arvata, et ma nii kaugele oma joonistamise oskuste tõttu olen jõudnud.
Laupäeval, kui paljud noored ja vanad kaardistajad on kaardistajate seminaril Kanepis, istun mina veel viimaseid minuteid Montenegrosse suunduvas lennukis ja uurin aknast Podgorica lennujaama kõrvale jäävad küpressimetsa ning kesklinnast põhja jäävat Gorica mäge (e. k on mäe nimi siis "Mäeke"). Need kaks platsi ning pisike linnakaart Albaanias Shkoderis ongi minu järgmise nädala töö tallermaaks. Alguses oli plaanis töö teha 2 nädalaga, aga kui aega pole, siis...

Et muuta programmi veelgi pingelisemaks ja minimeerida unetunde, pean jooksvalt tegema ära ka kõik kameraalsed tööd, et juba nädal pärast minu lahkumist Balkanilt saaksid Peo Bengtsson ja tema 43-st Höst-Öst orienteerumisreisist osa võtvad jüngrid samadel maastikel looma moodi tirida.

Taolistes olukordades ellu jäämiseks tuleb teha korralik kodutöö. Kui arenenud (o-) riikide puhul võib kindel olla, et tellija tagab töö täpsuse ja kiiruse huvides võimalikult head alusmaterjalid, siis Gorica mäe puhul jäeti mulle nö vabad käed...Kuna ma juba 3 tunni pärast ärkama pean, siis jätkan siit mõni teine kord:P

Kommentaare ei ole: