kolmapäev, juuli 05, 2006

Ja see tuli

Pronks!!!
Täna tuli see, mille nimel ma aasta aega tööd tegin. Eelmisel aastal JWOCil medalivõitjaid ja nende rõõmu vaadates tekkis endalgi soov midagi sarnast kogeda ja see andis motivatsiooni treeninguteks. Tunde ei tulnud kokku küll palju, aga see-eest olid need üsnagi kvaliteetsed. Vahepeal küll kahtlesin, kas 300 treeningtunniga aastas on võimalik midagi saavutada, aga tänane näitas, et on. Arvan, et teistest vähem tehtud tunnid korvavad just treeningute kvaliteet ja võidutahe.
Hommik algas minu jaoks halvasti. Magasin korralikult u poole 12st kuni 5ni, kuid sealt alates 8ni suutsin võib-olla tunnikese jagu päris magada. Ju siis olid närvid nii läbi. Õhtul enne magamaminekut oli pulss igastahes 120 ligidal. Starti minnes olin seega üsna väsinud ja lisaks tundsin, et jalad pole parimate killast. Stardihetkeks unustasin väsimuse ja kanged jalad ning andsin tuld.
Jätkub tulevikus, sest sportlalsed lähevad nüüd magama.
Esimesel pildil päeva kõige kurjem mees ja teisel pildil sisimas juba rõõmsam, kuid väljapoole veel kurjust kiirgav mina.

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

TUBLI OLED!!! Palju-palju ÕNNE medali puhul!! Tegelt on see üsna loomulik, et niivõrd muhe mees nagu Markus tippkonkurentsis tegusi teeb! Igatahes mehe teoga said hakkama!!!

Anonüümne ütles ...

Palju õnne. "Pity about the coach". 1990 oli võib-olla OK lipuga poodiumil olla, aga nüüd tundub see nats ülepakkumisena. Sixten elab uut elu.

Anonüümne ütles ...

minu arust on kõik Kiinid värdjad...

Markus ütles ...

see leedu mees vitkausis on suht õige suhtumisega.
lipuga poodiumil olla on alati auasi. kui ise medali saad, siis luban sul liputa minna.
kui nüüd veelkord mõelda, siis vitkausisel oli täiesti õigus.

Erkki ütles ...

Väga kobe!!!
Ära sa ennast lühiks ära prae. Ilmselt on kõva pingelang aga nagu ma aru olen saanud jäi nii mõndagi veel varuks.
Edu ja lipp püsti!

Liis ütles ...

super lahe markus! uhke olla su pårast...
palju 6nne!! :)))

Anonüümne ütles ...

Palju Õnne!
Super!!!
Ja täna teiste poistega koos tegite kohe ühel kobedal o-naisel lausa silma märjaks;)
ÕNNE!

bragh ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
bragh ütles ...

Õnnitlused. :)