teisipäev, november 08, 2005

Üle pika aja

Pole vist päris pikka aega kirjutanud. Nii et peaks jälle mõned read kirja panema. Nii. Eelmisel esmaspäeval sai siis Võrus koormustestil käidud, nagu ma juba kirjutasin. Pärast seda hakkasin ennast jälle kergelt liigutama. Nüüd olen 5 korda juba jooksmas käinud ja lõppu ei näi tulevat.
Viimased kaks päeva on juba täitsa korralikud välja näinud: esmaspäeval 1h 23min Lauriga Jänese rajal, mis tõmbas õhtuks jalad päris valusaks ja teisipäeval 50min kuskil Raadil. Seal kohtasin mõnusat NATO-okastraati ja paari (ketis) verekoera. Aga muidu täitsa kena koht - kindlasti lähen sinna veel tagasi.
Täna on plaanis umbes tund aega kuskil teedel kulgeda ja siis õhtul must reps. Eelinfo kohaselt pidi väga jube tulema. Loodan siiski elusana pääseda ja ka neljapäeval trenni jõuda, et ennast nädalavahetuse TuMe-Meridians-Võru klubimatšiks vormi ajada. Kui laupäeval porodele vastu ei saa, siis saab pühapäeval (loe: odav alkohol).
Olekski nagu kõik.
Ahjaa, minu eelmise hooaja maht oli 285 tundi, kui kedagi peaks huvitama. Mind ennast näiteks huvitab, et kuidas ma küll nii vähe tegin, aga trennipäevik näitas, et haigusepoisid tegid oma töö. Selge, tuleb tervena püsida.

2 kommentaari:

Lauri ütles ...

Nende treeningmahu numbrite pärast ei tasu põdeda-mul tuli neid ca 341 kuid igal võistlusel sain su käest kindlalt kotti. Tähtis on mida sa teed, mitte kui palju sa teed

Anonüümne ütles ...

Küsimus: Mis on must reps?

küsija