kolmapäev, oktoober 05, 2005

Ninsa jälle eespool

EMV H21 teade, Ilvesteade ja nüüd ka Euromeeting... iga kord on Ninsa minust esimeses vahetuses parem. Mitte, et ma joosta ei jõuaks või oleks halvasti orienteerunud, aga...ta on lihtsalt minust parem.
Euromeetingu teade oli selle hooaja üks parimatest jooksudest: üsnagi hea koht tugevas konkurentsis, peaaegu veatu ja üle mõistuse kiire jooks (pisut alla 5min/km). Enam-vähem sarnane oli olukord ka EMV teates, aga siis jäi konkurentsist puudu.
Stardist sain hästi minema, jooksin kohe võistlejaterivi etteotsa, sest teiste selja taga mulle lihtsalt ei meeldinud. Kiirus oli alguses jube. Kartsin, et nii ma küll vastu ei pea. Esimesest punktist oleks peaaegu ülevalt poolt mööda jooksnud.
Teel teise jäi grupp umbes 10-liikmeliseks, mina olin üks viimastest. Eesolevad rootslased libisesid tee peal pisut eest ära, kuid metsa jõudis joosta vahe kohe kinni. 2. punkti komposteerisin grupi viimasena.
Tahtsin kolmanda punkti juba grupi peas võtta ning tegin etapi keskel tõusul kiirenduse. Vahetasime Mihkliga infot. KP-d võttes ei olnud ma enam pundi viimane.
4.-sse joostes hajus grupp viirutuse peal pisut laiali, kuid üle tee minnes oldi jällegi koos ning punkt võeti ühiselt.
Viiendasse minnes otsiti jälle erinevaid variante, sest rohelises oli joostavus päris kehv. Varem liidritena jooksnud tegelased kadusid kuskile ära ning mina võtsin punkti esimesena pulga auku torkamise au enda peale. Lühike etapp kuuendasse oli ka minu oma.
Tänu viiendale punktile olime Mihkli, taanlase ja soomlasega teistelt eest ära saanud. 7. punkti oli veduriks taanlane (Bloch nimeks vist). Rohelises kukkusin korra. Punktist väljudes kuulsin tagant ragistamist - vaenlased ei olnud enam kaugel.
Kaheksas KP oli raadio, seal olime neljakesi jätkuvalt liidrid. Tagant oli ragistamist juba päris hästi kuulda, kuid näha ei olnud veel kedagi.
9.-sse läks ka meie punt pisut laiali - teise tee ületamise järel liikusid ülejäänud kolm pisut põhja poole, mina jäin samale suunale kindlaks. Peagi olid minu selja taga ja kõrval ka rootslane ja šveitslane. Tee peal jooksis rootslane mööda. Punkti sai umbes 10 sekundit varem kätte.
Vaatepunkti jooksin taanlase või oli see äkki šveitslase konksus. Kutt ei olnud suuna hoidmises eriline kunn ning metsast jõusime välja kuskil K-punkti kandis.
Vaatekast järgmine oli hajutus, mis panigi esimese vahetuse kohad paika. Mihklil ja rootslastel oli lähemal paiknev lage, minul, Blochil ja šveitslasel lohk. Hajutus töötas päris hästi, sest järgmisesse joostes ei olnud enam eespool liikujaid näha ning mulle jäi mulje, et me oleme nendest hoopis ees.
12. ja 13. punktis olin veel oma semudega koos, kuid edasi läks šveitsi kutil väga kiireks ning taanlaselgi ei olnud enam aega mind oodata. Vahe kasvas ka seetõttu, et jooksin suures osas mööda rohelist, mida kaardile kantud ei olnudki. Igatahes sain nende kahe käest lõpuks pähe.
Nagu ennist öeldud, arvasin teel 12.-sse, et Mihkel ja rootslased jäid maha, kuid finišis pidin jällegi oma silmaga tunnistama, et Ninsa oli juba metsast väljas. Hunt.

Kommentaare ei ole: