kolmapäev, jaanuar 25, 2017

Hakkab jälle blogima?

Kodumaine o-blogi skene on nii tühjaks jäänud, et hakkasin tänasel jooksuringil taaskord ajaveebi pidamisele mõtlema. 

Kaalusin erinevaid variante: 
a) fitnessblogi, kus näitan sponsoreeritud valgupurkide taustal enda musklilist keha, 
b) vegan-harrastussportlase blogi,
c) diip filosoofilis-kirjanduslik päevaraamat. 

Aga ükski ei olnud päris minu teema, sest: a) mul pole muskleid, b) ma ei suudaks isegi magades vegan olla, c) kellel seda vaja oleks? Eks aeg näitab, milline siis tegelikkus olema hakkab. Ees ootavad igatahes erakordselt huvitavad ajad. Homme võetakse näiteks ära kuu aega minu paremat labakätt kaitsnud kips. 

Kas ma sealt alt välja tuleva kõhetunud käe kohta homme juba kirjutan või keskendun sponsor-contenti promomisele? Variant on ka see, et blogi kõngeb pärast seda postitust jälle mitmeks aastaks ära. 

Eks ta ole.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Briljantkäsi

Peeter ütles ...

kuhhu ma vajutama pean, et oma toetust välja näidata?

Markus ütles ...

Peeter, ära Facebookis küll kuhugi vajuta, sealt lahkusin ma 2 nädalat tagasi. Nii palju aega jääb nüüd elamiseks üle.

Anonüümne ütles ...

FB->Blogi Ikkagi sotsiaalne loom.

Timo ütles ...

Oled ikkagi 8-bitiste telekamängude ja blogiajastu laps!