reede, jaanuar 26, 2007

Sissekanne kell 5:15 hommikul

Mida teha, kui keset ööd viskab õppimine üle, kuigi kartograafia eksamini on jäänud ainult 5 tundi ja Timo norskab kõrvaltoas?
Liialt külm, et minna trenni ja liiga hilja (või vara), et minna magama.
Järelikult tuleb tegeleda igasuguste asjade kirjutamisega - esmalt kirjutasin näidendi elust enesest, mida saab lugeda noorteblogist, seejärel tuleb otsida interneti kaudu uusi sõpru ja seigelda Google Earthiga ringi.
Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida.

Juba 49 tunni pärast pean ma olema Tallinna lennujaamas, et lennata selle talve esimesse lõunalaagrisse, mis leiab aset Hispaanias Alicantes. Kuni eelmise nädalani tundus, et olin kodumaa talve üle hinnanud ja laagri ajaga eksinud, kuna kõik ilmaparameetrid olid treeninguteks sobivad.
Ma ei ole veel laagri jaoks täpseid tegevusplaane paika pannud, kuid on selge, et pearõhk on jooksmisel. Mahtu tuleb koguda palju, et luua vastupidavam põhi kui varasematel aastatel, kuna H21 klassi tavarada on juunioride omast hoopis erinevas kategoorias.
Aga, et ka tehnika täiesti ära ei roostetaks, on plaanis 3-4 orienteerumistreeningut nädalas. Kõige enam ootan 2002. a JWOC lühiraja maastikule pääsu, nii päeval kui ööl.
Eelnevatele lisaks tulevad menüüsse kindlasti erinevad lõigud, tõusud, JTH ja palju muud, sinnahulka ka apelsiniraksus käimine (kui need peaks valmis olema).
Kodumaa hakkab uuesti paistma 15. veebruaril ja siis ootab ees kool kõikide oma rõõmude ja muredega. Aga õnneks jätkub neid vaid 5. märtsini, sest siis on aeg uuesti õhku tõusta ja lasta end õhuvooludel Madridi kanda.

pildil Raadi võsa

1 kommentaar:

VK ütles ...

Tuult sulle tiibadesse! :)
Muide, tuttav võsa, kuid "toda" pilti see üle ei trumpa, ma arvan.
P.S.
Ma polnud siiski ainus, kelle fotokas vastu päikest pildistades WB-ga mõnusalt puusse pani.