Joonistada oli ka päris raske - alused olid ka lausa fantastiliselt kehvad - linnaplaan, mille peal võib-olla 2/3 majadest ja enamus tänava äärejoontest; 1:25 000 topokaart reljeefi jaoks; Google Earthi ülimalt udune pilt.
Rajad planeerisin WWOP reisi jaoks valmis, aga ma ei teagi, kas nad neid kasutasid või tegid omad.
Üldiselt arvan ma, et tormise Atlandi keskele nii hea sprindimaastiku tekitamine on puhas raiskamine.
Pean ühe asja südamelt ära rääkima - ISSOMi järgi ei oleks ma tohtinud paljudes kohtades tegelikult kiviaia märki kasutada (519...shall be used only in urban areas...), aga seal tundusid need nii tähtsad ja hall müür poleks seda "tunnet" edasi andnud. Märkimata ei saa jätta ka kiviaia tingmärgi ilu. Teine asi ka veel - samakõrgusjooned ei tohiks sprindikaardil mingil juhul 5m olla, aga ma kardan, et oleksin veel praegugi seal, kui oleksin pidanud topokaardi 10m jooni 4ks või 5ks jagama.
7 kommentaari:
Kuradi raske kaart/maastik!
Ise olid rajameister ka?
Väga kihvt värk!
Joonistada oli ka päris raske - alused olid ka lausa fantastiliselt kehvad - linnaplaan, mille peal võib-olla 2/3 majadest ja enamus tänava äärejoontest; 1:25 000 topokaart reljeefi jaoks; Google Earthi ülimalt udune pilt.
Rajad planeerisin WWOP reisi jaoks valmis, aga ma ei teagi, kas nad neid kasutasid või tegid omad.
Üldiselt arvan ma, et tormise Atlandi keskele nii hea sprindimaastiku tekitamine on puhas raiskamine.
Pean ühe asja südamelt ära rääkima - ISSOMi järgi ei oleks ma tohtinud paljudes kohtades tegelikult kiviaia märki kasutada (519...shall be used only in urban areas...), aga seal tundusid need nii tähtsad ja hall müür poleks seda "tunnet" edasi andnud. Märkimata ei saa jätta ka kiviaia tingmärgi ilu.
Teine asi ka veel - samakõrgusjooned ei tohiks sprindikaardil mingil juhul 5m olla, aga ma kardan, et oleksin veel praegugi seal, kui oleksin pidanud topokaardi 10m jooni 4ks või 5ks jagama.
Lausa tore lugeda, kuidas noormehed südant puistavad :)
Lauri M.
Postita kommentaar